مطالب حقوقی و کیفری در ایران مطالب حقوقی و کیفری در ایران .

مطالب حقوقی و کیفری در ایران

شماره وکیل کیفری در تهران 09124970000

شماره وکیل کیفری در تهران 09124970000امروزه، شرایط بد اقتصادی در کشور موجب شده است که نرخ وقوع برخی جرایم همچون سرقت، کلاهبرداری، زورگیری، خشونت و جرایمی از این قبیل افزایش پیدا کند. متأسفانه در غالب این جرایم پیدا کردن مجرم و اثبات وقوع جرم توسط او، فرآیندی مشکل و خسته‌کننده است. بنابراین غالب افراد تمایل دارند از یک وکیل زبده و ماهر در امور کیفری برای پیگیری پرونده خود استفاده نمایند. بلکه بتوانند از این طریق حقوق تضییع شده خود را بازیابند. تشخیص این که کدام وکیل برای انجام امور کیفری در محاکم دادگستری مناسب است، نیازمند آگاهی نسبت به شرایط علمی، تجربی و قضایی وکلای کیفری است. در مطلب «شماره وکیل کیفری در تهران» به معرفی وکیل کیفری خوب و شرایط تشخیص آن می‌پردازیم.

وکیل کیفری کیست؟
شماره وکیل کیفری در تهران
به طور کلی، وکیل مدافع کسی است که ضمن دارا بودن پروانه وکالت دادگستری (اعم از مربوط به کانون وکلای دادگستری و یا مرکز مشاوران)، با آگاهی از شرایط و مواد قانونی و رویه قضایی برای پیگیری پرونده‌های موکلین خود به دادگاه مراجعه نموده و تا زمان اجرای حکم قضایی، همراه موکل خود خواهد بود. لیکن نکته مهمی که در عصر حاضر در تمام جهان، واجد اهمیت بسیار است، مسئله تخصص‌گرایی است. به این معنا که ما باید برای پرونده در جریان خود، وکیلی را انتخاب نماییم که در انجام آن چه از نظر علمی و چه از نظر عملی، زبده و متخصص باشد. بنابراین وقتی جرمی واقع می‌شود، وکیل منتخب ما باید متخصص در امور کیفری و آگاه و مسلط به قانون مجازات اسلامی باشد.

✔ بیشتر بخوانید : شماره تلفن وکیل پایه یک دادگستری 09124970000

چگونه بهترین وکیل کیفری را انتخاب نماییم؟
مطابق قانون اساسی ایران و تمام کشورهای جهان، افراد چه متهم یا مجرم و چه قربانی وقوع جرم باشند، حق دارند در تمام مراحل دادرسی از علم و تجربه حداقل یک وکیل دادگستری استفاده نمایند. چرا که این امر سبب می‌گردد چنانچه متهم بی‌گناه بوده بتواند با استناد به قوانین و جمع‌آوری مدارک و مستندات محکمه‌پسند، بی‌گناهی خود را اثبات نماید. یا فردی که علیه او جرمی صورت گرفته است، بتواند با استفاده از علم و تجربه وکیل، از حقوق خود در دادگاه اثبات نماید.

تشخیص وکیل کیفری مجرب و زبده
یکی از مهمترین مسائلی که در انتخاب وکیل وجود دارد، مسئله تشخیص میزان تجربه وکیل دادگستری منتخب در موضوع پرونده ما است. طبیعتاً این مسئله به سادگی امکان پذیر نیست. چرا که عموم وکلا در کشور ما فارغ از تخصص علمی خود، در تمام پرونده‌ها اعم از خانواده، حقوقی و کیفری اعلام وکالت نموده و فعالیت می‌نمایند. به عبارت دیگر، حرفه وکالت مثل طبابت به صورت تخصصی دنبال نشده و وکلا بر اساس مهارت و تخصص خود فعالیت نمی‌کنند. فلذا همین امر تشخیص وکیل متخصص امور کیفری از سایر امور را کمی دشوار می‌نماید. حال راه‌حل این مسئله چیست؟ توصیه ما به شما این است که به جای مراجعه به دفاتر وکالت به مؤسسات حقوقی مراجعه نمایید. چرا که مؤسسات حقوقی متشکل از وکلای متخصص متعدد در امور مختلف هستند که همین امر سبب می‌گردد شما بتوانید وکیل متخصص و مجرب در امر پرونده خود را انتخاب نمایید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۰:۳۴ توسط:mohsen موضوع: نظرات (0)