مطالب حقوقی و کیفری در ایران مطالب حقوقی و کیفری در ایران .

مطالب حقوقی و کیفری در ایران

بهترین وکلای کیفری شهر مشهد

بهترین وکلای کیفری شهر مشهد

اکنون که با یکدیگر در مورد خصوصیات وکیل کیفری زبده صحبت کردیم، باید بدانیم چگونه می-شود به بهترین این وکلا در مشهد دسترسی یافت؟

همانطور که پیشتر در مقاله “بهترین موسسه حقوقی در مشهد” خدمت شما عرض کرده بودیم، موسسه حقوقی آساش­گستران با داشتن کادری متخصص و باتجربه افتخار این را داشته که سال­ها در جهت احقاق حقوق شما هم­وطنان عزیز بکوشد. این موسسه در حدود دو سال پیش با تاسیس شعبه دوم خود در مشهد، یکی از حرفه-ای-ترین تیم­های حقوقی را گرد هم آورد تا عزیزان مشهدی نیز از خدمات ارزنده این موسسه بهره-مند شوند.

آسایش-گستران یکی از معدود موسسه-ها و مراکزی است که دارای کمیسیون-های تخصصی کیفری است؛ به این معنا که در این کمیسیون­ها جمعی از خبره-ترین وکلای کیفری گرد هم آمده و برای حل و فصل موضوع راهکار ارائه می-دهند. وکلای کیفری این موسسه همگی دارای چندین سال سابقه وکالت در انواع پرونده­های مهم و بزرگ کیفری بوده-اند و در نهایت توانسته­اند در بیشتر موارد رای دادگاه را از آن خود کنند. پس اگر پیشبرد پرونده کیفری خود نیاز به همراهی یک وکیل کیفری خوب در مشهد دارید، حتما با ما تماس بگیرید.

شماره وکیل کیفری در مشهد 09159159150
دعاوی کیفری کدامند؟
برای اینکه بدانیم چه دعاوی و پرونده­هایی مشمول عنوان “دعوای کیفری” می­شوند، باید ابتدا به تعریف جرم از دیدگاه قانون اشاره­ی کوتاهی داشته باشیم.

همانطور که مستحضر هستید، طبق ماده ۲ قانون مجازات اسلامی جرم تعریف مشخصی دارد. این ماده بیان میکند: «هر رفتاری اعم از فعل یا ترک فعل که در قانون برای آن مجازات تعیین شده است، جرم محسوب می شود.»

بنابراین مطابق آنچه گفته شد دعاوی کیفری آن دسته از دعاوی هستند که فرد یا افرادی مرتکب یک فعل یا ترک فعلی گشته اند که قانون گذار آن را جرم انگاری کرده است. از جمله دعاوی کیفری می-توان دعاوی علیه اشخاص مانند ضرب و جرح عمدی، قتل، تجاوز و همچنین همچنین دعاوی علیه اموال مانند کلاهبرداری، سرقت، اختلاس و صدور چک بی­محل را نام برد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۸:۲۴ توسط:mohsen موضوع: نظرات (0)