مطالب حقوقي و كيفري در ايران مطالب حقوقي و كيفري در ايران .

مطالب حقوقي و كيفري در ايران

وكيل پولشويي

وكيل پولشويي 

اگر شما يا كسب و كارتان به دليل پولشويي تحت بررسي هستيد، يا به فعاليت مشتري مشكوك هستيد، فوراً با وكلاي متخصص ما تماس بگيريد تا دريابيد كه چگونه مي توانيم كمك كنيم. ما مي‌توانيم در هر مرحله از تحقيقات به شما راهنمايي كنيم و بهترين نتيجه را براي شما يا سازمانتان به دست آوريم. در ادامه اين مطلب”وكيل پولشويي 09124970000” همراه موسسه حقوقي آسايش گستران باشيد.

محكوم شدن به جرم پولشويي مي تواند منجر به محكوميت هاي طولاني مدت زندان شود و حتي فقط مورد بازجويي قرار گرفتن مي تواند تأثير منفي بر كسب و كار شما داشته باشد. تيم متخصص ما مي تواند به محافظت از شما كمك كند و قوي ترين دفاع ممكن را در طول تحقيقات به شما ارائه دهد.

اگر كسب‌وكاري را اداره مي‌كنيد، دريافت توصيه‌هاي نظارتي متخصص به طور منظم مهم است تا مطمئن شويد كه رويه‌هاي انطباق شما با مقررات ايران مطابقت دارد. اين كار باعث مي شود از كسب و كار شما محافظت شود. اگر مطمئن نيستيد يا مي خواهيد در مورد پيروي از مقررات جمهوري اسلامي ايران راهنمايي بگيريد، وكلاي ما مي توانند كمك كنند.

چنانچه با اتهامات جنايي مرتبط با پولشويي روبرو هستيد، بهتر است در اسرع وقت با يك وكيل متخصص پولشويي تماس بگيريد. ما مي توانيم نماينده شما باشيم و دفاع شما را از همان ابتدا آماده كنيم تا بهترين نتيجه ممكن را براي شما به ارمغان بياوريم.ممكن است در هر زماني به ما نياز داشته باشيد، بنابراين ما 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته با شماره 09124970000 در دسترس هستيم.

 

پولشويي چيست؟
پولشويي زماني است كه پول بدست آمده از طريق جرم و جنايت از طريق سيستم مالي وارد مي شود و به نظر مي رسد كه پول پاكي از يك منبع قانوني است.

پولشويي را مي توان به 3 بخش مجزا تقسيم كرد:

1- پولشويي دروني:

به اموال نامشروع به دست آمده از فعاليتهاي مجرمانه در داخل يك كشور كه در همان كشور نيز مورد بررسي قرار ميگرد،ميگويند.

2- پولشويي صادراتي:

اين پولشويي از فعاليت هاي مجرمانه در داخل كشور براي تظهير به ساير كشورها انتقال ميابد.

3- پولشويي وارداتي:

به پول و اموال نامشروعي كه حاصل فعاليتهاي غيرقانوني در ديگر نقاط جهان بوده و براي شستشو وارد كشورهاي مود نظر مي گردد.

مراحل پولشويي
معمولاً سه مرحله پولشويي وجود دارد:

جايگذاري – اين زماني است كه پول به دست آمده غيرقانوني (“پول كثيف”) با قرار دادن در يك سيستم مالي قانوني، مانند يك حساب خارج از كشور، پنهان مي شود.

لايه بندي – اين زماني است كه شخصي شبكه پيچيده اي از تراكنش ها را براي جابجايي پول هاي كثيف در سيستم مالي ايجاد مي كند، معمولاً از طريق حساب هاي مختلف خارج از كشور. اين امر تشخيص را براي مقامات دشوار مي كند زيرا مجرم به طور استراتژيك پول را جابجا مي كند تا ردپايي را كه پول از كجا آمده است بپوشاند.

يكپارچه سازي – سپس پول كثيف از طريق يك معامله قانوني به اقتصاد جذب مي شود تا توضيحي قابل قبول براي اينكه پول از كجا آمده است ايجاد شود. مجرم اكنون مي تواند از پول كثيف استفاده كند زيرا به نظر مي رسد از يك منبع قانوني به دست آمده است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۰۶:۲۱ توسط:mohsen موضوع: نظرات (0)

وضعيت حقوقي معاملات تاجر ورشكسته

وضعيت حقوقي معاملات تاجر ورشكسته

وقتي كه تاجري ورشكست مي‌شود، براي او حكم ورشكستگي صادر مي‌گردد كه يكي از مندرجات مهم اين حكم، تاريخ توقف است. يعني دادگاه وظيفه دارد كه ضمن صدور حكم ورشكستگي، تاريخ توقف تاجر را نيز تعيين نمايد. اين تاريخ توقف ممكن است مصادف با صدور حكم ورشكستگي يا قبل از آن باشد. به هر حال، مطابق قانون از زمان وقوع توقف تا زمان صدور حكم ورشكستگي دوره توقف بوده و تاجر در آن دوران ورشكسته محسوب مي‌شود. به عبارت بهتر، صدور حكم ورشكستگي ممكن است مدت‌ها پس از رخداد توقف صورت گيرد و اين مسئله تأثيري در ورشكستگي تاجر و وضعيت حقوقي معاملات او ندارد. مسئله آثار حقوقي توقف و ورشكستگي و اعتبار معاملات تاجر ورشكسته در دوارن توقف، پيش و پس از صدور حكم ورشكستگي در مطلب «وضعيت حقوقي معاملات تاجر ورشكسته» بررسي مي‌گردد.

»شماره وكيل پايه يك دادگستري 09124920000 «

اعتبار معاملات تاجر ورشكسته قبل از توقف
به طور طبيعي، معاملات تاجر ورشكسته قبل از دوران توقف تابع قواعد عمومي قراردادها است. يعني اصل بر صحت و لزوم قراردادهاي منعقده از سوي اوست و چنانچه شرايط قانوني صحت معاملات در اين قراردادها وجود نداشته باشد، قرارداد مزبور حسب مورد باطل يا غير نافذ است. البته دو استثنا وجود دارد:

 

الف- ماده 426 قانون تجارت؛ حكم به بطلان
چنانچه در دادگاه ثابت شود كه معامله صوري يا مسبوق به تباني است، آن معامله خود به خود باطل است. در اين حالت، منتقلٌ‌اليه اگر عين و منافع مال مورد معامله موجود باشد، مسترد و چنانچه منتقلٌ اليه مالي به تاجر داده باشد، مي‌تواند براي وصول آن در صف غرما قرار گيرد.

البته اين حكم از سري مقررات خاص ورشكستگي به معناي دقيق كلمه نيست. زيرا معامله صوري تحت هر شرايطي محكوم به بطلان است و اختصاص به قواعد و مقررات ورشكستگي ندارد.

ب- ماده 424 قانون تجارت؛ حكم به قابليت فسخ
هر گاه:

1- در نتيجه اقامه دعوي از سوي مدير تصفيه يا يكي از طلبكاران به طرفيت اشخاصي كه با تاجر معامله‌اي انجام داده يا قائم ‌مقام قانوني آنها؛

2- اثبات گردد كه تاجر ورشكسته پيش از تاريخ توقف خود براي فرار از اداي دين يا براي اضرار به طلبكارها معامله‌اي را انجام داده كه متضمن ضرري بيش از ربع قيمت ‌حين‌المعامله است. مگر اينكه طرف معامله قبل از صدور حكم فسخ، تفاوت قيمت را بپردازد.

3- لازم به ذكر است كه دعواي طلبكاران راجع بهدر خصوص فسخ چنين معامله‌اي، تا دو سال پس از تاريخ انعقاد معامله قابل استماع است.

✔ بيشتر بخوانيد : بهترين وكيل در تهران

مرجع صالح فسخ معاملات تاجر ورشكسته
براي فسخ معامله تاجر ورشكسته، صدور حكم از دادگاه صالح نياز است. تا زماني كه حكم فسخ معامله از سوي دادگاه صادر نشده باشد، معامله صحيح بوده و به قوت خود نيز باقي است. بايد توجه داشت كه دادگاه صادر كننده حكم ورشكستگي، صلاحيت رسيدگي به دعاوي فسخ معاملات تاجر ورشكسته را دارد.

بعد از آن كه حكم دادگاه راجع به فسخ معامله قطعي گرديد، مال موضوع معامله عيناً به مدير تصفيه يا اداره تصفيه امور ورشكستگي تسليم مي‌شود و قيمت زمان معامله آن به خريدار پرداخت مي‌شود. چنانچه عين مال موضوع معامله در يد خريدار موجود نباشد، تفاوت قيمت از سوي او پرداخت خواهد شد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۱۶:۱۴ توسط:mohsen موضوع: نظرات (0)

بهترين وكيل پايه يك در مشهد 09159159150

بهترين وكيل پايه يك در مشهد 09159159150

بهترين وكيل پايه يك در تهران و مشهد را از موسسه حقوقي آسايش گستران بخواهيد… ما در اين مطلب”بهترين وكيل پايه يك در مشهد 09159159150” قصد داريم راه هاي ارتباطي با بهترين وكلاي پايه يك دادگستري در مشهد را به كاربران عزيز معرفي كنيم در ادامه همراه ما باشيد…

بهترين وكلاي مشهد
موسسه حقوقي آسايش گستران با در اختيار داشتن كادري مجرب از وكلاي پايه يك دادگستري اين زمينه را فراهم كرده است كه به بهترين نحو ممكن به موكل خود خدمات ارائه دهد. در اين موسسه مشاوره كاملا رايگان مي باشد.

شماره تلفن دفتر مشهد : 05138332222
كليك كنيد
بهترين وكيل حقوقي
وكيل حقوقي چه كسي است؟ به وكيل مي گويند كه از جانب موكل اجازه دارد در خصوص مسائل حقوقي(خانواده، ملكي، مهاجرت، امور قراردادها، شركت ها، چك و سفته و…)، در مراجع قضايي يا غير قضاي اقدام كند.

بهترين وكيل كيفري
وكيل كيفري كيست؟ به وكيلي گفته مي شود كه در امور كيفري(قتل ، كلاهبرداري ، خيانت در امانت ، جعل ، فحاشي ، توهين) تجربه و تخصص لازم را داشته باشد.
 
7 ويژگي كه هر وكيل خوب بايد داشته باشد
1) مهارت هاي ارتباطي خوب وكلا بايد به صورت شفاهي بيان كنند، مهارت هاي ارتباطي نوشتاري خوبي داشته باشند و همچنين شنوندگان خوبي باشند.

2) قضاوت

3) مهارت هاي تحليلي

4) مهارت هاي تحقيق.

5) مهارت هاي تحليل افراد

6) پشتكار.

7) خلاقيت


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۵۲:۰۴ توسط:mohsen موضوع: نظرات (0)

وكيل طلاق فوري در مشهد 09159159150

وكيل طلاق فوري در مشهد 09159159150

وكيل طلاق و شرايط درخواست از طرف زن و مرد، خانواده به‌عنوان اساسي‌ترين نهاد اجتماعي داراي حقوقي‌ست كه مي‌تواند در زمان مقتضي آن را اعمال كند. اين حقوق انواع بسياري دارند كه از جمله آن مي‌توان به پايان دادن روابط زن و مرد اشاره كرد كه در قانون به عنوان طلاق شناخته مي‌شود. اين مفهوم بر خلاف تصور رايج، داراي انواع و شرايطي‌ست كه در اين مطلب”وكيل طلاق فوري در مشهد 09159159150” به تفصيل به آن‌ها اشاره خواهيم كرد. چرا كه بسياري از مشكلات قضايي و عدم دست‌يابي به حقوق از نبود آگاهي كافي طرفين از حقوق خود ناشي مي‌شود.
درخواست طلاق از طرف مرد و زن شرايط خاصي را مي طلبد كه توسط وكيل بررسي مي شود

كليك كنيد
شماره وكيل طلاق فوري در مشهد
موسسه حقوقي آسايش گستران شبعه ديگر خود را نيز با كادري مجرب و وكلاي پايه يك دادگستري در مشهد تاسيس كرد.موسسه حقوقي آسايش گستران با سالها اعتبار و اعتماد توانسته مهر خود را در ذهن و دل مردم جا كند و اميدواريم لايق اين همه لطف شما عزيزان باشيم.

براي اخذ وكيل طلاق در مشهد مي توانيد از شماره هاي ذيل استفاده كنيد:

تلفن دفتر مشهد»»» 05138332222

شماره موبايل وكيل در مشهد »»» 09159159150
آدرس موسسه حقوقي در مشهد:

ميدان فلسطين،نبش تقاطع بلوار منتظري با بلوار بعثت
روش هاي حذف نام همسر از شناسنامه
بعداز طلاق چگونه نام همسر را از شناسنامه پاك كنيم؟
حذف نام شوهر از شناسنامه به طور كلي به 2حالت بستگي دارد.(قبل از طلاق با همسر خود رابطه جنسي داشته يا دوشيزه بوده)
اگر زن مدعي باشد كه قبل از طلاق رابطه جنسي نداشته است بايد زن با ارائه مدارك محكمه پسند و گواهي پزشكي قانوني به دادگاه اين موضوع را گزارش دهد.
بعداز تاييد مدارك اين مرجع حكم حذف نام شوهر را صادر مي نمايد.زماني كه حكم صادر گردد ثبت احوال اقدام به صدور المثني مي كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۱۰:۴۳ توسط:mohsen موضوع: نظرات (0)

وكيل طلاق

وكيل طلاق

هر زن و مردي با تصور خوشبختي و سعادت در كنار ديگري، اقدام به ازدواج مي‌نمايد. اما متأسفانه گاهي اوقات زندگي واقعي از تصور ما بسيار فاصله دارد. بدين معنا كه اختلافاتي ميان زوجين رخ مي‌دهد كه زندگي ايشان كنار يكديگر را دشوار مي‌نمايد. همين امر سبب مي‌گردد كه ايشان تصميم به خاتمه زوجيت خويش بگيرند. طلاق يكي از راه‌هاي پايان بخشيدن به زندگي زناشويي است. مقررات قانون مدني و قانون حمايت از خانواده از سري مقرراتي هستند كه به تشريح ضوابط طلاق مي‌پردازند. مطلب «وكيل طلاق» به بررسي همه چيز درباره طلاق و مقررات و ضوابط آن مي‌پردازد. با ما تا انتهاي اين مطلب همراه باشيد.

دريافت مشاوره ⇐⇐⇐ 88403987- 021

موسسه حقوقي آسايش گستران – 2 دهه اعتماد و اعتبار
يكي از بهترين موسسات حقوقي كه مي توان به آن اشاره كرد موسسه حقوقي آسايش گستران مي باشد.
موسسه حقوقي آسايش گستران با در اختيار داشتن تيمي متشكل از وكلاي با تجربه و متخصص مي تواند بهترين گزينه براي انتخاب يك موسسه باشد.
آدرس اين موسسه ( تهران، خيابان شهيد مطهري، نرسيده خيابان شريعتي، روبروي بوستان شهيدآويني، پلاك 11 ) مي باشد.

   تلفن : 88401560 – 88403166 – 88403987- 021
روش‌هاي مختلف درباره طلاق
مطابق مقررات قانوني، طلاق روش‌هاي مختلفي دارد كه به شرح زير است:

1- طلاق به درخواست زوج
بر اساس ماده 1133 قانون مدني، مرد مي‌تواند با رعايت شرايط مقرر قانوني از طريق مراجعه به دادگاه تقاضاي طلاق همسرش را كند. منظور از شرايط مقرر قانوني عبارتند از:

الف- رجوع به دادگاه و اخذ اجازه طلاق از دادگاه
دادگاه صلاحيتدار، دادگاه خانواده محل اقامت زوجه يا زندگي مشترك است و نيز منظور از اجازه طلاق، همان گواهي عدم امكان سازش است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۸:۰۳ توسط:mohsen موضوع: نظرات (0)

وكيل ارث در مشهد

وكيل ارث در مشهد

موسسه حقوقي آسايش گستران شعبه ديگر خود را نيز در استان خراسان رضوي در شهر مشهد افتتاح كرد. اين موسسه با توجه باز خورد هاي اخير و تماس هاي دريافت شد متوجه كمبود موسسه حقوقي در مشهد شد و تمام تلاش خود را در طي چندماه اخير كرد تا شعبه ديگر خود را در اين شهر تاسيس نمايد.

شماره موبايل وكيل ارث و ميراث:09159159150

شماره دفتر مشهد:05138332222

آدرس: ميدان فلسطين، تقاطع بلوار منتظري و باوار بعثت، نبش منتظري 1/9، ساختمان آگر

 

وكيل ارث به چه نوع مسائلي رسيدگي مي كند؟
وكلاي ارث انواع مختلفي از مسائل حقوقي را مديريت مي كنند. اول از همه، يك وكيل ارث و ميراث نماينده فردي خواهد بود كه آن را استخدام مي كند، كه ممكن است ارث دريافت كند. اولين كاري كه يك وكيل ارث انجام مي دهد اين است كه تصميم بگيرد كه آيا فردي كه با آنها مشورت مي كند برقوانين ارث آگاهي دارد يا خير.

در مرحله بعد، وكيل ميزان ارثي را كه فرد ممكن است دريافت كند، تعيين مي كند. در انجام اين كار، يك وكيل ارث ممكن است با اعضاي مختلف خانواده كه ممكن است طبق قوانين ارث از ارث برخوردار باشند، تماس بگيرد. با اين حال، معمولاً يك وكيل وراثت ابتدا ادعاي ارث را در دادگاه وراثت در حوزه قضايي محلي خود مطرح مي كند.

 

پس از شروع فرآيند صدور گواهي، برخي از دادگاه ها ممكن است يك وكيل موقت تعيين كنند. سپس وكيل موقت مسئول تحقيق و تماس با تمام اشخاص واجد شرايط براي دريافت ارث بر اساس قانون، و ارائه گزارش به دادگاه در مورد اينكه كدام طرفين ادعاي ارث را مطرح مي كنند، خواهد بود.

در بسياري از موارد، اعضاي خانواده اي كه ممكن است ارث دريافت كنند، ممكن است در مورد اينكه كدام اعضاي خانواده بايد ارث را دريافت كنند، توافق كنند. در چنين مواردي، يك وكيل وراثت پس از آن معافيت هايي را براي اعضاي خانواده بازمانده كه مي خواهند از حق ارث خود چشم پوشي كنند، تنظيم مي كند. به عنوان مثال، اگر فردي فوت كرده و يك همسر بازمانده را ترك كند، فرزندان بازمانده متوفي ممكن است بخواهند از حق خود نسبت به قسمت ارث خود صرف نظر كنند تا پدر و مادر خود را با تمام دارايي همسر خود باقي بگذارند. وكلاي ارث همچنين به تهيه پيش نويس كليه مدارك قانوني لازم و نمايندگي موكل خود در مقابل دادگاه حقوقي در طول فرآيند صدور حكم رسيدگي مي كنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۴۴:۲۰ توسط:mohsen موضوع: نظرات (0)